neděle 4. července 2010

Prach, sucho, vedro, titulková sahara. + BONUS

Musím uznat, že přišlo léto a jak se zdá, většina překladatelských skupin jsi vybrala své právoplatné volno. Není škola, je vedro, nikomu se nechce nic dělat. Musím se přiznat, že tohle se mi vůbec nelíbí. Jediné co mi zbývá je začít překládat z angličtiny, bohužel tato možnost je pro mně velice namáhavá. Díky titulkovému suchu, jsem měl možnost pozřít mnoho strašných anime. Naštěstí jsem si to vynahradil nedávno klenotem jménem "Perfect blue". Abych se dostal k pointě. Díky tomu, že není moc anime na shlédnutí tak jsem se vydal cestou mangy. Právě čtu "Mahou Sensei Negima". Musím uznat, že mě zrovna tato manga poměrně baví. 

Hlavní pointa zde:

Začal jsem psát příběhy stovky a dvou slabostí něco dodělat. Můj první fiktivní příběh vyjde opravdu brzo. Pokud nedopadnu tak jako na obrázku. Jsem v polovině jeho psaní. Abych navnadil o co jde. Jedná se mírně o psychologický román se špetkou tajemna. Pracovní název je "Měsíc", oficiální název ještě nevím.



Poté plánuji vydat další příběh, který již mám napsaný. Uvidím jaký budu mít ohlas na "Měsíc".  


Žádné komentáře:

Okomentovat