neděle 18. července 2010

Mít vše hotovo.

Cesta do Prahy s mou bagáží nedopadla zrovna nejlépe. Komplikace nastali již před půlkou cesty, kdy náš rychlík zastavil. Důvod nám nebyl oznámen. Stačilo říci zpoždění nejméně 40 minut. Venku peklo jako o závod. Okna byli samozřejmě natočená proti slunci. V kupéčku minimálně 36°. Po půl hodině nadávek nás ČD přesunuli do ultra vlaku IC. Někteří šli do 1. třídy, někteří do 2. třídy. Já měl 4. třídu. Stál jsem u hajzlu...

Příjezd do Prahy lemoval vlažný tropický vzduch. Vydal jsem se na místo setkání se sestrou. Bohužel můj orientační smysl není dobrý. Po půl hodinovém hledání místa setkání přišlo zklamání v podobě nikoho. Mobil mi nefungoval. Číslo na sestru nebo kohokoliv jsem neznal. Nevzdal jsem nic. Začal jsem si hrát s telefonem. Můj problém spočíval v telefonu. Nebral mi simku. Po dalším půl hodinovém zkoušení pomohlo profouknout trochu obvody. Mobil fungoval.

Teď jsem již trochu zabydlen. Ještě zařídit další milion věcí abych se pustil do dokončení povídek. Mít vše hotovo. Přání, které je nedosažitelné.

Tímto chci vzkázat, že povídka "Měsíc" bude mít zpoždění. Jisto jistě. Při další aktualizaci se pokusím vsunout nějakou kratší povídku jako ochutnávku.

Také bych rád poznal lidi z Prahy, nebojte se ozvat.


[Obrázek bude někdy doplněn. Zatím představte sami obrázek. Omlouvám se za zneužití Vaší fantazie]

Žádné komentáře:

Okomentovat