úterý 7. září 2010

Novinky. Do guláše přidáme banány a čokoládu.

Mé novinky se budou skládat z několika chodů. Škola, ANIME, já, psaní, co mě napadne.

První novinka by měla být o škole. Já, Ondra narozen na planetě Zemi, jsem se úspěšně zapsal na vysokou školu. Má se ze mě stát smetánka dnešní společnosti za 3-6 let.





Druhá novinka, již nebude tak krátká. Začal jsem testovat titulky pro jistého překladatele, kterému fandím. Zjistil jsem, že testovat titulky je velmi náročná práce. Musíte si dát pozor na pravopis, stylistiku, grafiku, časování, překlad a další věci, které jsi neuvědomuji.

Třetí novinka. Já. Zabydlel jsem se v Praze. (Mé kuchařské umění se zhoršilo)





Čtvrtá novinka. Má povídka "Měsíc" stagnuje. Vůbec se nechce nechat dokončit. Hlavně se nebát. Při novém monitoru bude povídka opět povolná a dopíši ji. Přepsání další povídky by už nemělo být těžké. Dále jsem chtěl oznámit koncept na novou povídku, kterou napíši po povídce "Měsíc". Máte se na co těšit.

Pátá novinka. Monitor. Mám nový monitor a mohu vše plně rozvést.

Žádné komentáře:

Okomentovat